Przejdź do sekcji:

Deklaracja dostępności cyfrowej -

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 33 z siedzibą w Poznaniu ul. Stanisława Wyspiańskiego 27,  zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.33.poznan.pl

Data publikacji strony internetowej: 2022-02-01

Data ostatniej dużej aktualizacji:  2024-03-29

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z WCAG 2.1. oraz ustawą z dnia 19 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne elementy i treści

1. Filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących i słabosłyszących;

2. Zdjęcia z wydarzeń nie posiadają opisów alternatywnych.

3. Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.

4. Dokumenty PDF nie są dokumentami edytowalnymi.

5. Strona nie posiada narzędzi ustawień dostępu.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 22 lipca 2022 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-29.

 

Skróty klawiaturowe

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Dyrektorem Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 33 w Poznaniu Danielem Banaszewskim pod nr tel. 61 866 47 34 lub mailowo: sektretariat@33.poznan.pl

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

W zgłoszeniu proszę podać:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść, 
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością 

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, masz prawo zgłosić się do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Polecamy

Użytkowanie serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z polityką prywatności